Huisregels atelier
Schade aan tent repareren
Om je tentreparatie en de inname van jouw tentdoek zo soepel mogelijk te laten verlopen in ons tentenatelier, hebben we enkele huisregels opgesteld. Wellicht handig om te weten!
1. Breng niet meer dan nodig
We willen je vragen om alleen het deel van de tent mee te nemen dat gerepareerd moet worden. Overige onderdelen (zoals tentstokken, zijwanden, tochtstroken en opbergzakken) mogen gewoon thuisblijven.
2. Schoon & droog
Wij waarderen het erg als de tent schoon en droog afgeleverd wordt. Schud de tent even uit voor het brengen en misschien nog wel belangrijker, lever de tent 100% droog in om schimmelvorming te voorkomen.
3. Maak schade zichtbaar
Vanwege drukte hebben wij helaas niet altijd de tijd om ter plekke de tent te controleren. Daarom willen we vragen het defect van te voren te markeren met tape of bijvoorbeeld een krijtje. Bij inname zullen we duidelijk vragen wat er met de tent aan de hand is en alles doorspreken zodat er niets over het hoofd wordt gezien.
4. Bewaar de bon!
Wij printen een opdracht bon met daarop onze gegevens, jouw gegevens, je verzoek en de overeengekomen afspraken voor de tentreparatie. Vergissen is menselijk, dus lees hem voor de zekerheid nog even door voordat je hem ondertekent. De ondertekende kopie krijg je mee en dient als afhaalbewijs.
5. Garantie
Wij bieden garantie op de door ons gerepareerde delen.
6. Beschikbaarheid
Wanneer je een tent aanbiedt ter reparatie kan je rekening houden met 3 á 4 weken wachttijd. Dan is de tent gerepareerd. Natuurlijk is er in overleg met ons atelier ook ruimte voor spoedgevallen. Zie dit als de pech-hulp van de ANWB, je staat op de camping en er ontstaat schade door een storm bijvoorbeeld. Dat zou een spoedgeval kunnen zijn. Probeer altijd op tijd je reparatie bij ons aan te melden. Tijdens het hoogseizoen lopen de wachttijden namelijk op.