FAQ: Winkel
Meest gestelde vragen over onze winkel
Jarenlang hebben wij met heel veel plezier een groot gedeelte van de tentenafdeling op de eerste etage omgetoverd tot een prachtige kerstwereld. Voor ons een prachtige tijd waarin wij ons ook weer konden voorbereiden op het nieuwe kampeerseizoen. Voor velen een jaarlijks terugkerend uitje. In de loop der jaren is er een verschuiving ontstaan en loopt het kampeerseizoen veel langer door. Maar ook de start van het nieuwe kampeerseizoen vindt veel eerder plaats. Voor ons een reden om de deuren van Kerstwereld Hendriks voorgoed te sluiten en volop verder te bouwen aan waar het allemaal begon; Kampeerwereld Hendriks.
Jouw hond is ook welkom in onze winkel. Hier zijn wel een aantal spelregels aan verbonden: De hond mag niet lopen in de winkel. Zij mogen wel meegaan in de winkelwagen. Hiervoor kunnen bij onze informatiebalie speciale dekjes geleend worden. Ook hebben wij aan het begin van de winkel een hondenmand waar de hond kan wachten (aangelijnd) terwijl je zelf door de winkel loopt. Het dragen van een hondje op de arm is ook toegestaan. Uiteraard mogen hulphonden (in opleiding) wel aangelijnd door de winkel lopen.
Onze winkel is ook toegankelijk voor minder validen. Wij hebben een rolbaan, maar je kan ook kiezen om met de lift te gaan. Tevens kan je voor in de winkel een rolstoel pakken, mocht je niet zo goed ter been zijn.
Helaas kan je bij ons geen VVV cadeaubonnen of kaarten verzilveren.
Natuurlijk kan je je pakket retourneren bij ons in de winkel. Kom gezellig naar Ermelo en we lossen het op voor je.
Is er iets fout gegaan met de je order, een onjuist product ontvangen of is je artikel beschadigd? en je wil niet naar Ermelo komen.. Neem dan contact met ons op. Wij zullen je een antwoordnummer toesturen.
Onze winkel heeft verschillende openingstijden per seizoen. Bekijk onze openingstijden...
Garantie & Reparatie
We gaan jouw garantie aanvraag zo snel mogelijk te verwerken. In sommige gevallen moet het product opgestuurd worden naar de leverancier, omdat zij het product moeten beoordelen. Dit kan even duren. Als je na twee weken nog niks hebt gehoord, raden wij je aan om contact met ons op te nemen, zodat wij het voor je na kunnen kijken.
Dit hangt voornamelijk af van de drukte en de bezetting van ons personeel. Want niet iedere medewerker is gespecialiseerd in hetzelfde product. Mocht je na twee weken nog niks hebben gehoord, raden wij je aan om contact met ons op te nemen zodat wij het na kunnen kijken.
Ja dat kan. Als je dit niet hebt aangegeven bij het achterlaten, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zullen je dan vragen om welke reparatie het gaat, en om een vorm van bewijs vragen dat het desbetreffende artikel van jou is. Hierna zullen zij met je regelen dat het pakket naar je toe gestuurd zal worden.